-
FF2: Aktivitetsudvikling og bevægelsesmiljøer
-
IN9: Bevægelsesrum og oplevelsesdesign i idræt
-
IN1 Idrætsinnovation og entreprenørskab
-
TS6 Idræt og træning i den sundhedsfremmende praksis
-
TS5: Inaktivitet, aktivitet og træning
-
BL7: Den kreative, akrobatiske krop
-
IN7: Den kreative akrobatiske krop
-
BL2 Friluftsliv og erfaringsbaseret læring i naturen, del 2
-
FF3: Dans og performance
-
IN5: Partnerinnovation og metalæring
-
BL5: Læring II: Teknisk dygtiggørelse og feedback
-
TS1 Sundhedspolitik - Ulighed i sundhed og sundhedsfremme
-
Bachelorprojekt
-
IN6: Organisations- og forandringssociologi
-
IN8 Realisering, forretning og markedsføring
-
IN5: Partnerinnovation og metalæring
-
Projektforløb med ekstern partner
-
Projektstyring og ledelse
-
FF10 Kvantitative forskningsmetoder og statistik
-
Score4,24
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,23
Fakultet
0,26
-
S7: Sundhedsprojekter i praksis
-
Score3,67
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,34
Fakultet
-0,31
-
FF9: Kvalitative metoder og analysetilgange
-
BL10 Læring III: Idrætsdidaktik i teori og praksis
-
Score4,73
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,73
Fakultet
0,76
-
FF1: Boldspil og teamudvikling
-
BL4: Svømning og læringsforløb i vand
-
BL1 Læring I: Læring og kognition
-
Score2,47
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-1,54
Fakultet
-1,5
-
TE4: Målrettet træning i teori og praksis - med fokus på elitetræning og præstation
-
S1: Sundhedstjek og effektmål
-
Score4,21
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,2
Fakultet
0,23
-
FF1: Boldspil og teamudvikling
-
VF3: Aktivt udeliv - praksis, teori og udvikling
-
VF2: Idræt som middel til inklusion og trivsel
-
FF7 Videnskabsteori, etik & akademisk håndværk
-
Score3,87
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,14
Fakultet
-0,11
-
S2 Udvikling af sundhedsfremmende indsatser
-
Score4,13
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,12
Fakultet
0,16
-
FF9: Kvalitative metoder og analysetilgange
-
FF1: Boldspil og teamudvikling
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
FF3: Dans og performance
-
IN2 Udvikling af sundhedsfremmende indsatser
-
TS2 Udvikling af sundhedsfremmende indsatser
-
BL8 Dans og bevægelseskommunikation
-
FF3: Introduktion til idrætssociologi og idrætshistorie
-
FF5 Spring, biomekanik og funktionel anatomi
-
Score4,19
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,18
Fakultet
0,21
-
FF4: Fra nerve til muskelfunktion
-
FF1: Boldspil og teamudvikling
-
TS7: Sundhedsprojekter i praksis
-
TE6: Træningsparadigmer og præstationsanalyse i elitesport
-
Score3,25
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,76
Fakultet
-0,73
-
IN4: Idrætspraksis og udvikling af bevægelseskoncepter
-
TS5: Kost og træning
-
Psykologi, pædagogik og fysisk aktivitet
-
VF1: Teamudvikling og sportspsykologi
-
Score3,86
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,15
Fakultet
-0,12
-
FF5 Spring, biomekanik og funktionel anatomi
-
BL3 Boldspil I: Kaosspil i forskellige sociale arenaer
-
IN7: Den kreative akrobatiske krop
-
BL5: Læring II: Teknisk dygtiggørelse og feedback
-
BL8 Dans og bevægelseskommunikation
-
FF8: Energiomsætning
-
FF2: Aktivitetsudvikling og bevægelsesmiljøer
-
BL9 Boldspil II: Spilrelationer i net/vægspil
-
IN3: Digitalt design og bevægelse
-
Anvendelsesorienteret statistik
-
BL6: Kampkunst, - leg og -sport
-
BL3 Boldspil I: Kaosspil i forskellige sociale arenaer
-
FF3: Dans, bevægelse og sundhed i samfundet
-
TS3: Sundhedstjek og effektmål
-
BL2 Friluftsliv og erfaringsbaseret læring i naturen, del 1
-
FF6 Iltoptagelse og kredsløbstræning
-
BL2 Friluftsliv og erfaringsbaseret læring i naturen
-
S3: Idrætsskader
-
S4: Målrettet træning i teori og praksis - med fokus på sundhed
-
S440003101
-
StudieKompetencer: Akademisk Grundkursus
-
TS4: Målrettet træning i teori og praksis
-
Project management and leadership
-
Projektforløb med ekstern partner
-
TS7 Sundhedsprojekter i praksis
-
IN1 Idrætsinnovation og entreprenørskab
-
BL7: Den kreative, akrobatiske krop
-
BL6: Kampkunst, - leg og -sport
-
TE5: Bæredygtige specialiseringsveje
-
Score4,03
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,02
Fakultet
0,05
-
IN4: Idrætspraksis og udvikling af bevægelseskoncepter
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
BL10 Læring III: Idrætsdidaktik i teori og praksis
-
BL4: Svømning og læringsforløb i vand
-
TS6 Idrætsskader
-
S5: Kost og træning
-
TE3: Kost og træning
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
BL9 Boldspil II: Spilrelationer i net/vægspil
-
Score4,57
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,56
Fakultet
0,6
-
FF6 Iltoptagelse og kredsløbstræning
-
Score4,3
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,29
Fakultet
0,33
-
TE1: Talent- og elitemiljøer og mental sundhed
-
Score3,73
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,28
Fakultet
-0,25
-
S420023101
-
S6: Sundhedspolitik - Ulighed i sundhed og sundhedsfremme
-
Score3,87
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,14
Fakultet
-0,11
-
TS4: Målrettet træning i teori og praksis
-
BL8 Dans og bevægelsespædagogik
-
Score3,82
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,19
Fakultet
-0,16
-
TE2: Idrætsskader
-
BL5 Læring II: Læreprocesser og teknisk dygtiggørelse
-
BL3 Boldspil I: Kaosspil i forskellige sociale arenaer
-
Score4,11
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,1
Fakultet
0,14