-
IN9: Bevægelsesrum og oplevelsesdesign i idræt
-
Score4,38
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,49
Fakultet
0,46
-
BL7: Den kreative, akrobatiske krop
-
TS5: Inaktivitet, aktivitet og træning
-
IN1 Idrætsinnovation og entreprenørskab
-
IN7: Den kreative akrobatiske krop
-
FF3: Dans og performance
-
BL2 Friluftsliv og erfaringsbaseret læring i naturen, del 2
-
TS6 Idræt og træning i den sundhedsfremmende praksis
-
FF2: Aktivitetsudvikling og bevægelsesmiljøer
-
IN5: Partnerinnovation og metalæring
-
BL5: Læring II: Teknisk dygtiggørelse og feedback
-
TS1 Sundhedspolitik - Ulighed i sundhed og sundhedsfremme
-
Score3,63
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,25
Fakultet
-0,28
-
Bachelorprojekt
-
IN6: Organisations- og forandringssociologi
-
Projektforløb med ekstern partner
-
IN8 Realisering, forretning og markedsføring
-
Score3,34
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,54
Fakultet
-0,57
-
IN5: Partnerinnovation og metalæring
-
Score2,36
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-1,53
Fakultet
-1,56
-
Projektstyring og ledelse
-
FF1: Boldspil og teamudvikling
-
BL4: Svømning og læringsforløb i vand
-
S440001101
-
VF3: Aktivt udeliv - praksis, teori og udvikling
-
VF2: Idræt som middel til inklusion og trivsel
-
FF2: Aktivitetsudvikling og bevægelsesmiljøer
-
FF10 Kvantitative forskningsmetoder og statistik
-
Score3,81
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,07
Fakultet
-0,1
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
FF1: Boldspil og teamudvikling
-
FF3: Dans og performance
-
FF9: Kvalitative metoder og analysetilgange
-
TS2 Udvikling af sundhedsfremmende indsatser
-
Score3,91
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,03
Fakultet
-0,01
-
BL8 Dans og bevægelseskommunikation
-
FF3: Introduktion til idrætssociologi og idrætshistorie
-
IN2 Udvikling af sundhedsfremmende indsatser
-
FF5 Spring, biomekanik og funktionel anatomi
-
Score4,03
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,15
Fakultet
0,12
-
FF1: Boldspil og teamudvikling
-
BL2 Friluftsliv og erfaringsbaseret læring i naturen
-
Score3,86
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,03
Fakultet
-0,06
-
TE1: Talent- og elitemiljøer og mental sundhed
-
TS7: Sundhedsprojekter i praksis
-
Score3,63
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,25
Fakultet
-0,29
-
IN4: Idrætspraksis og udvikling af bevægelseskoncepter
-
S420018101
-
TS5: Kost og træning
-
Psykologi, pædagogik og fysisk aktivitet
-
VF1: Teamudvikling og sportspsykologi
-
Score4,27
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,38
Fakultet
0,35
-
FF5 Spring, biomekanik og funktionel anatomi
-
IN7: Den kreative akrobatiske krop
-
FF8: Energiomsætning
-
BL5: Læring II: Teknisk dygtiggørelse og feedback
-
BL8 Dans og bevægelseskommunikation
-
FF4: Fra nerve til muskelfunktion
-
BL3 Boldspil I: Kaosspil i forskellige sociale arenaer
-
FF7 Videnskabsteori, etik & akademisk håndværk
-
Score3,4
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,48
Fakultet
-0,51
-
BL9 Boldspil II: Spilrelationer i net/vægspil
-
Score4,23
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,35
Fakultet
0,32
-
IN3: Digitalt design og bevægelse
-
BL9 Boldspil II: Spilrelationer i net/vægspil
-
S420024101
-
Anvendelsesorienteret statistik
-
BL6: Kampkunst, - leg og -sport
-
BL10 Læring III: Idrætsdidaktik i teori og praksis
-
Score4,02
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,14
Fakultet
0,1
-
BL3 Boldspil I: Kaosspil i forskellige sociale arenaer
-
Score4,43
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,55
Fakultet
0,52
-
FF3: Dans, bevægelse og sundhed i samfundet
-
BL2 Friluftsliv og erfaringsbaseret læring i naturen, del 1
-
FF6 Iltoptagelse og kredsløbstræning
-
TS3: Sundhedstjek og effektmål
-
S420023101
-
S1: Sundhedstjek og effektmål
-
TS4: Målrettet træning i teori og praksis
-
FF6 Iltoptagelse og kredsløbstræning
-
Score4,11
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
0,23
Fakultet
0,2
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
BL1 Læring I: Læring og kognition
-
Score3,46
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,42
Fakultet
-0,45
-
TS7 Sundhedsprojekter i praksis
-
IN1 Idrætsinnovation og entreprenørskab
-
Projektforløb med ekstern partner
-
BL6: Kampkunst, - leg og -sport
-
IN4: Idrætspraksis og udvikling af bevægelseskoncepter
-
BL4: Svømning og læringsforløb i vand
-
BL10 Læring III: Idrætsdidaktik i teori og praksis
-
TS6 Idrætsskader
-
Score3,78
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,11
Fakultet
-0,14
-
BL7: Den kreative, akrobatiske krop
-
S440002101
-
S440003101
-
S2 Udvikling af sundhedsfremmende indsatser
-
S440004101
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
Introduktionsforløb om verdensmålene for bæredygtig udvikling
-
BL8 Dans og bevægelsespædagogik
-
Score3,63
1
Laveste score
5
Højeste score
Score sammenlignet med:
Uddannelsen
-0,25
Fakultet
-0,28
-
S440005101
-
S420025101
-
TS4: Målrettet træning i teori og praksis
-
S420019101